Grafický designér a typograf se ve svém projektu inspiroval svým dlouholetým obdivem k brilantně řešeným obalovým návrhům ve skvělém grafickém zpracování.
Důraz na čistotu a absence zbytečně složitých tvarů krabiček v kombinaci s kvalitním papírem Colorplan vrací v jeho podání obalový design zpět do odkazu nejen Karla Gerstnera, obalů léčiv Geigy a dalších.
Jeho záměrem bylo uvést grafický design jako obor, který by užitečnou formou doprovázel samotné papíry, případně předměty z papírů vytvořené.
Horčík také představuje užitečnou sadu obálek a boxů. Obaly pro diplomy, krabice na konkrétní formáty papíru, obálky či krabička na vizitky vytvářejí soubor každodenních předmětů.
Snaha o velkorysé, čistě provedené typografické zpracování je doprovázena prezentací písem od Heavyweight, písmolijny, jejíž je Jan Horčík spolu s Filipem Matějíčkem součástí.